Teamdc

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Hööks

Av Celina&Sabina - 17 augusti 2011 11:45

På fredag ska jag mormor,sabbe och sabbes mamma till lyckås och hööks.Jag har 300 kronor och ska köpa 2 saker på hööks .  Ett schabrak och läderbalsam.Sedan kanske jag vill ha något mer men då frågar jag min snälla mormor i så fall :-D


    // Celina♥

 
 
Gabbanacat

Gabbanacat

18 augusti 2011 14:03

Följa varandra på bloglovin?

http://www.nattstad.se/gabbanacat

Celina&Sabina

21 augusti 2011 12:12

Okej :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celina&Sabina - 26 augusti 2011 14:54


Jag till stallet med mormor ! Berättar mera senare puusssiiiis♥     // Celina som älskar din drottning ♥ ...

Av Celina&Sabina - 26 augusti 2011 12:21

1. Fjordingen Finess    Finess är en fjording från Sindarve som är pigg och älskar att hoppa . Hon var inhyrd på skutan innan sommaren och åkte nu för 2-3 månader sedan. 2.Korsningen Zefyr   Zefyr är en korsning mellan lipizzaner,paint hors...

Av Celina&Sabina - 26 augusti 2011 11:51

Hoppning eller Fälttävlan?     // Hoppryttaren

Av Celina&Sabina - 26 augusti 2011 11:30


  Hejdå sabbe säger jag nu.Hon bloggar aldrig eller något vi har typ inte ens kontakt längre satt nu är det jag som har bloggen helt själv igen . Ska göra ny header till kvällen där både Campanja och Danny Kaye är med för jag rider honom ibland och ...

Av Celina&Sabina - 25 augusti 2011 22:07


Heej bloggen ! Kom nyss hem från stallet med the family.Jag och mamma red tillsammans, mamma på Campanja och jag på Danny Kaye. Först red vi ut och klättrade skitmycket i en timme och det vart dom inte direkt så trötta på satt vi red till ridhuset i ...

Campanja♥

  Campanja är ett arabiskt fullblod på 14 år som älskar allt och alla.Hon är mörkbrun och är utbildad LB i dressyr . Celina äger Campanja dom har ej tävlat ennu men snart blir det massa tävlingar . Celina och Campanja satsar mest på hoppning :-)

Sök i bloggen

Senast skrivet

Vill du fråga oss?

3 besvarade frågor

Vilket är bäst?

Vilken hästras är bäst?
 Haflinger
 Islandshäst
 Fjording
 Arabiskt fullblod
 Connemara
 Shettis
 Korsningsponny
 Welsh

Kategorier

Arkiv

Vi som driver denna blogg

Heej vi är 2 små tjejer på 11 och 12 år.Sabina och Celina heter vi och har en varsin häst vid namnen Campanja och Danny Kaye.Denna blogg kommer handla om hästar och ridsport , Hejdå :)    

Danny Kaye♥

  

Danny Kaye är en guldbrun valack som har tävlat upp till medelsvår hoppning 1 meter . Sabina äger Danny ( Kezo) . Han kallas Kezo , Kezo är en okänd härstamming .


Ovido - Quiz & Flashcards